nl
X

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Vanaf € 150,- gratis verzending binnen Nederland! 14 dagen gratis retour Veilig winkelen met Webshop keurmerk

0

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Garantie

Garantie en klachten

Sensanitair neemt rechtstreeks af bij de fabrikant. Hierdoor werken wij nauw samen wanneer het gaat om kwaliteit en duurzaamheid van onze producten. Op onze producten geldt daarom een garantie van 2 jaar op elektronische artikelen en onze overige producten vanaf 5 jaar tot wel 30 jaar.

Toch kan het voorkomen dat een product gebreken vertoont of dat je een klacht hebt over de producten en/of service van Sensanitair. Mocht dit het geval zijn dan verzoeken wij jou contact met ons op te nemen. Dit kan per e-mail (contactformulier), reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens: 

Sensanitair

Kantoor en Pick-up point:
Zeppelinstraat 14c
3846 CL, Harderwijk.

E-mailadres: info@sensanitair.nl
Telefoon: 0341-750426

KvK-nummer: 59703245
Btw-identificatienummer: NL853611191B01   

Na ontvangst van uw klacht ontvangt je van ons een bevestiging.

Wij proberen jouw klacht zo snel mogelijk (binnen 48 uur)  op te lossen maar altijd binnen 14 dagen na ontvangst te beantwoorden met een oplossing. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Sensanitair B.V. bij is  aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

1. Artikel defect ontvangen

Heb je een defect artikel ontvangen of is dit kapot gegaan binnen de zichttermijn van 14 dagen? Meld je klacht per email naar info@sensanitair.nl en wij nemen binnen 48 uur contact met jou op en leggen uit wat je het beste kan doen.

Indien mogelijk ruilen we het defecte artikel direct om.

2. Artikelklacht melden

Klacht of defect binnen garantie;

Meld je een artikelklacht, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op jouw persoonlijke situatie van toepassing zijn.

Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Sensanitair.

Klacht of defect buiten garantie;

Wij werken met hoogwaardige materialen en hebben ook volledig vertrouwen in onze producten en onze professionele fabrikanten. Ook na afloop van de (fabrieks)garantietermijn kan je met een gegronde klacht bij ons terecht. Kan je redelijkerwijs verwachten dat een artikel na een bepaalde periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren en is het gebrek aan het product buiten jouw schuld om ontstaan, dan zullen wij het artikel (laten) repareren of vervangen. In alle gevallen bewaken wij de snelle afhandeling van de klacht.

Soms is het redelijk om een deel van de kosten zelf te betalen. Bijvoorbeeld als je het product een lange tijd op een normale manier hebt kunnen gebruiken en je dit door de reparatie langer kunt gebruiken. Of je hebt een product al lange tijd gebruikt en je krijgt een nieuw product. Als het redelijk is om een deel van de kosten door te berekenen, dan informeren we jou hier vooraf over.

Meld je klacht per email naar info@sensanitair.nl en we nemen binnen 48 uur contact met je op. Voor een snelle afhandeling vragen we je de factuur en artikelgegevens bij de hand te houden.

Kosten van de aannemer of installateur

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je een product ontvangt die voldoet aan alle verwachtingen. Toch kan het gebeuren dat een product beschadigd tijdens transport, een fabricagefout heeft of een gebrek vertoont tijdens installatie. Wij zullen er alles aan doen om dit probleem zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen.

Sensanitair kan niet aansprakelijk gesteld worden voor kosten die zijn ontstaan door het inzetten van aannemers en/of installateurs die om welke reden dan ook herstelwerkzaamheden moeten verrichten of vertraging oplopen.

3. Overige klachten

Heb je een andere klacht dan kan je deze altijd melden via onze klantenservice. Dit kan per email via: info@sensanitair.nl of via het algemene telefoonnummer: 0341-750426. Wij doen er alles aan om je zo snel mogelijk te helpen en reageren altijd binnen 48 uur met een voorstel om het probleem/ klacht op te lossen. 

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.